środa, 23 stycznia 2013

Tort piłka - prościzna

Jak widać wyżej moja ręka nadal nie jest pewna ,ale jestem zadowolona z tego tortu. Tort na zlecenie na 8 urodziny syna mojej wychowawczyni .Jak widać zapalony sportowiec. Bawiłam sie strasznie długo by wyszły  mi 6-cioboki w miarę równe ...i można powiedzieć,że się udało . oczywiście tort jest oblepiony masą cukrową z dodatkiem brązowego barwnika. Łączenia z polewy czekoladowej. Niestety zdjęcie było robione przed efektem końcowym, lecz brakuje tylko murowy i "stóp" piłki. Smak truskawkowo-waniliowy z musem truskawkowym. O tej porze trudno jest zrobić dobry krem truskawkowy, ale ja tylko jestem wykonawcą . W tle na pewno przykuwa uwagę moja miska z niezadowoloną miną. Wygląda tu przekomicznie, jakby chciała powiedzieć, że jest nierówno i trzeba poprawić. Jestem pewna,że następną piłkę zrobię dokładniej i szybciej ,o wiele .
~ pozdrawiam Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz